KontaktKontakt Strona glownaStrona główna

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ogólne

BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - INFORMATYK

BURMISTRZ  MIASTA PIASTOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  - INFORMATYK

07-06-2011

BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Informatyk w Urzędzie Miejskim w Piastowie



1. Wymagania niezbędne:
a/. obywatelstwo polskie,
b/. wykształcenie min. średnie preferowane wyższe informatyczne,
c/. min. 3-letni staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
d/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
f/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g/. dobra znajomość procedur administracyjnych,
h/. umiejętność konfiguracji i administracji systemów stacji roboczych MS Windows 2000, XP, 2007, Vista i inne,
i/. umiejętność administracji MS SQL Serwer 2005,
j/. dobra znajomość: PHP, HTML, XML,
k/. znajomość języka SQL,
l/. podstawowa znajomość systemów Linux, Unix.

2. Wymagania dodatkowe:
a/. wskazane doświadczenie w pracy w administracji,
b/. samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
c/. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych itp.,
d/. udokumentowana dobra znajomość języka obcego.

3. Zakres wykonywanych zadań:

1. Administrowanie Systemami komputerowymi Urzędu:
a. administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych i baz danych,
b. utrzymanie ciągłości pracy stacji roboczych i oprogramowania biurowego,
c. instalowanie programów użytkowych na stanowiskach roboczych,
d. nadzór nad wykonywaniem serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
e. nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa i użytkowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania użytkowego,
f. wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego,
g. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2. Bezpośrednie wspieranie użytkownika w Urzędzie w zakresie problemów związanych z eksploatacją stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania użytkowego, poczty elektronicznej,
3. Testowanie i dystrybucja aktualizacji oprogramowania dziedzinowego,
4. Udział we wdrażaniu systemów informatycznych – koordynowanie i nadzór nad modyfikacjami systemów realizowanych przez firmy zewnętrzne.
5. Nadzorowanie i koordynowanie wdrażanych projektów teleinformatycznych.
6. Zarządzanie dostępem do Internetu na terenie Urzędu.
7. Budowa, utrzymanie i rozwój sieci logicznej w Urzędzie.
8. Wdrażanie Strategii e-Rozwoju Województwa Mazowieckiego.
9. Wdrażanie systemów centralnych (np. ZMOKu, SAGED, BeSTi@, SJO BeSTi@).
10. Udział w pracach nad utrzymaniem elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie.
11. Udział i wykonywanie czynności związanych z obsługą strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych.
12. Czynne uczestnictwo w innych prowadzonych i nowych projektach informatycznych.


4. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys (CV),
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f/ kwestionariusz osobowy,
g/ oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy – Informatyk” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu : 05-820 Piastów, ul.11 Listopada 2 – w terminie do dnia 8 lipca 2011r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Miasta Piastowa www.piastow.pl - w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458.)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy / służba przygotowawcza / . Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
 

« Powrót