KontaktKontakt Strona glownaStrona główna

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ogólne

Nabór na 2 stanowiska Radcy Prawnego

Nabór na 2 stanowiska Radcy Prawnego

09-04-2015

BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE MIEJSKIM W PIASTOWIE

 

( 2 STANOWISKA RADCY PRAWNEGO WYMIAR ETATU PO 1/2)

1. Wymagania niezbędne:

1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie wyższe prawnicze,
3/. wpis na listę radców prawnych,
4/. minimum 5 lat staż pracy na stanowisku radcy prawnego,
5/. doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu
terytorialnego lub podmiotów gospodarki komunalnej,
6/. znajomość prawa, w szczególności prawa cywilnego, administracyjnego, prawa
zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach
samorządowych, przepisów z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu
gminnego,
7/. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz Systemu
Informacji Prawnej „Lex”,
8/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
9/. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
10/. nieposzlakowana opinia.
11/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

1/. doświadczenie procesowe w prowadzeniu spraw w postępowaniu przed sądami
powszechnymi, administracyjnymi i organami egzekucyjnymi,
2/. komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w
zespole,
3/. zdolność jasnego i precyzyjnego przedstawiania opinii prawnych,
4/. odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, terminowość.

3. Zakres wykonywanych zadań:

1/. występowanie w imieniu gminy w postępowaniach sądowych, administracyjnych
oraz przed innymi organami orzekającymi,
2/. opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów cywilnoprawnych oraz
innych spraw kierowanych przez Burmistrza oraz przedkładanych przez komórki
organizacyjne Urzędu Miejskiego,
3/. opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawnych podejmowanych
przez Radę Miejską oraz wydawanych przez Burmistrza Miasta,
4/. sporządzanie opinii prawnych w sprawach dot. gminy,
5/. współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy,
6/. Udział w Sesjach Rady Miasta Piastowa.

4. Wymagane dokumenty

1/. CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny,
2/. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3/. kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych,
4/. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5/. kserokopia dowodu osobistego,
6/. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7/. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w tym publikację danych osobowych (imię i nazwisko, miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej na etapie wstępnej i końcowej weryfikacji kandydatów,
8/. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

5. Termin składania ofert

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie:
z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze radcy prawnego” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego w siedzibie Urzędu, pok. Nr 2 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: 05 – 820 Piastów, ul. 11 Listopada 2 w terminie do dnia 23 kwietnia do godziny 15.00
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego wyżej terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

6. Dodatkowe informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Piastów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Podstawą rekrutacji jest test i rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 770-72-75
Złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Urząd nie odsyła.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2014, poz.1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz.1202)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
 

« Powrót